NEWS
Γραφείο Μελών
Γραφείο Εξετάσεων
Γραφείο Εκπαίδευσης
Ταμείο Αρωγής
Λογιστικά Φορολογικά Ασφαλιστικά
Νομοθεσία
Συνδικαλιστικά
ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ
Προφίλ
Οργανόγραμμα
Μέλη
Ταμείο Αρωγής
Ετήσια Συνέδρια
Δράσεις Εκδηλώσεις
Κοιν.Ευθύνη–Συνεργασίες
Έγραψαν για εμάς
ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ
ESB
Ημερομηνίες Εξετάσεων – Οδηγίες Εγγραφών
Κέντρα Ξένων Γλωσσών
Ανεξάρτητοι Υποψήφιοι
Οδηγίες Υποψηφίων
Αιτήσεις Εγγραφής
Κέντρα Ξένων Γλωσσών
Ανεξάρτητοι Υποψήφιοι
ESB New Format
ESB New Format – Samples
ESB C2 New Format Samples
ESB C1 New Format Samples
ESB B2 New Format Samples
ESB B1 New Format Samples
Computerized Answer Sheet
Αναγνώριση ΑΣΕΠ
Europalso
Ημερομηνίες Εξετάσεων – Οδηγίες Εγγραφών
Αιτήσεις Εγγραφής
Κέντρα Ξένων Γλωσσών
Ανεξάρτητοι Υποψήφιοι
Δείγματα Θεμάτων
Cambridge
Ημερομηνίες Εξετάσεων – Οδηγίες Εγγραφών
Αιτήσεις Εγγραφής
Κέντρα Ξένων Γλωσσών
Δείγματα Θεμάτων
IELTS
Παροχές-Προνόμια
IELTS Application Form
ΑΛΛΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
Οργάνωση – Στελέχωση Εξεταστικών Κέντρων
Αιτήσεις
Αίτηση συμμετοχής εξεταστού προφορικών
Αίτηση Υπευθύνων – Τομεάρχων – Επιτηρητών
ΓΟΝΕΙΣ
Παιδαγωγικά Θέματα
Βιβλιοθήκη Γονέων
Κέντρα Ξένων Γλωσσών Europalso
Ξένες Γλώσσες 2020
ONLINE
SOCIETY
Περιοδικά
Κληρώσεις
Αφίσες
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Αναζήτηση
Πλατφόρμα E-Learning
Europalso
ESB
Members Area
Webinars
Παιδαγωγικά Θέματα
Επαγγελματική Διασύνδεση – Αγγελίες
Europalso
NEWS
Γραφείο Μελών
Γραφείο Εξετάσεων
Γραφείο Εκπαίδευσης
Ταμείο Αρωγής
Λογιστικά Φορολογικά Ασφαλιστικά
Νομοθεσία
Συνδικαλιστικά
ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ
Προφίλ
Οργανόγραμμα
Μέλη
Ταμείο Αρωγής
Ετήσια Συνέδρια
Δράσεις Εκδηλώσεις
Κοιν.Ευθύνη–Συνεργασίες
Έγραψαν για εμάς
ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ
ESB
Ημερομηνίες Εξετάσεων – Οδηγίες Εγγραφών
Κέντρα Ξένων Γλωσσών
Ανεξάρτητοι Υποψήφιοι
Οδηγίες Υποψηφίων
Αιτήσεις Εγγραφής
Κέντρα Ξένων Γλωσσών
Ανεξάρτητοι Υποψήφιοι
ESB New Format
ESB New Format – Samples
ESB C2 New Format Samples
ESB C1 New Format Samples
ESB B2 New Format Samples
ESB B1 New Format Samples
Computerized Answer Sheet
Αναγνώριση ΑΣΕΠ
Europalso
Ημερομηνίες Εξετάσεων – Οδηγίες Εγγραφών
Αιτήσεις Εγγραφής
Κέντρα Ξένων Γλωσσών
Ανεξάρτητοι Υποψήφιοι
Δείγματα Θεμάτων
Cambridge
Ημερομηνίες Εξετάσεων – Οδηγίες Εγγραφών
Αιτήσεις Εγγραφής
Κέντρα Ξένων Γλωσσών
Δείγματα Θεμάτων
IELTS
Παροχές-Προνόμια
IELTS Application Form
ΑΛΛΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
Οργάνωση – Στελέχωση Εξεταστικών Κέντρων
Αιτήσεις
Αίτηση συμμετοχής εξεταστού προφορικών
Αίτηση Υπευθύνων – Τομεάρχων – Επιτηρητών
ΓΟΝΕΙΣ
Παιδαγωγικά Θέματα
Βιβλιοθήκη Γονέων
Κέντρα Ξένων Γλωσσών Europalso
Ξένες Γλώσσες 2020
ONLINE
SOCIETY
Περιοδικά
Κληρώσεις
Αφίσες
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Speaking Examiner Nomination form
Phone
1. Speaking Examiner Details
Prefix
*
First Name
*
Last Name
*
Date of Birth
*
Gender
*
Male
Female
Nationality
*
First Language
*
Email address
*
Contact telephone
*
2. Qualifications and English Language proficiency
Does the nominee have a degree or equivalent?
*
Yes
No
Does the nominee have a Teaching Qualification?
*
Yes
No
English language proficiency
Is English the nominee's first language?
*
Yes
No
3. English Language Teaching Experience
Please give your most recent relevant experience, up to a maximum of three roles
Employer (name / location)
*
Duties (include details of ages and levels taught)
*
Date (from)
*
Date (to)
*
Add additional employment details?
Add additional employment details?
Total Number of hours as an EFL/ESOL teacher
*
Less than 1800
Between 1800-3000
More than 3000
4. Young Learners Experience (if applicable)
Please give details of experience gained with Young Learners including age group involved
*
5. Nomination details - please note that new SEs can be trained for a maximum of three levels in their first year, in this instance Young Learners is processed as one level
Please indicate which exams the nominee is being nominated for:
*
B2 First/First for Schools
C2 Proficiency
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.
Εντάξει
Διαβάστε περισσότερα
Edit with Live CSS
a { color: #0000EE; text-decoration: none; } .tdm-header-style-1 .td-main-menu-logo img, .tdm-header-style-2 .td-main-menu-logo img, .tdm-header-style-3 .td-main-menu-logo img { max-height: 55px; } .td-page-title, .woocommerce-page .page-title, .td-category-title-holder .td-page-title { text-transform: none !important; } @media only screen and (max-width: 1020px) { table.esbresultseur, thead, tbody, th, td, tr { display: block; } table.esbresultseur thead tr { position: absolute; top: -9999px; left: -9999px; } table.esbresultseur tr { border: 1px solid #ccc; } table.esbresultseur td { border: none; border-bottom: 1px solid #eee; position: relative; /** padding-left: 200px; */ margin-left: 150px; } table.esbresultseur td:before { position: absolute; top: 12px; left: 6px; width: 200px; padding-right: 40px; white-space: nowrap; margin-left: -150px; } table.esbresultseur td:nth-of-type(1):before { content: "Cand ID"; } table.esbresultseur td:nth-of-type(2):before { content: "Name"; } table.esbresultseur td:nth-of-type(3):before { content: "Surname"; } table.esbresultseur td:nth-of-type(4):before { content: "Father′s Name"; } table.esbresultseur td:nth-of-type(5):before { content: "Level"; } table.esbresultseur td:nth-of-type(6):before { content: "Listening"; } table.esbresultseur td:nth-of-type(7):before { content: "Reading"; } table.esbresultseur td:nth-of-type(8):before { content: "Use of English"; } table.esbresultseur td:nth-of-type(9):before { content: "Writing"; } table.esbresultseur td:nth-of-type(10):before { content: "Speaking"; } table.esbresultseur td:nth-of-type(11):before { content: "Final"; } } @media only screen and (max-width: 1020px) { table.camresultseur, thead, tbody, th, td, tr { display: block; } table.camresultseur thead tr { position: absolute; top: -9999px; left: -9999px; } table.camresultseur tr { border: 1px solid #ccc; } table.camresultseur td { border: none; border-bottom: 1px solid #eee; position: relative; /** padding-left: 200px; */ margin-left: 150px; } table.camresultseur td:before { position: absolute; top: 12px; left: 6px; width: 200px; padding-right: 40px; white-space: nowrap; margin-left: -150px; } table.camresultseur td:nth-of-type(1):before { content: "Cand ID"; } table.camresultseur td:nth-of-type(2):before { content: "Name"; } table.camresultseur td:nth-of-type(3):before { content: "Surname"; } table.camresultseur td:nth-of-type(4):before { content: "Father′s Name"; } table.camresultseur td:nth-of-type(5):before { content: "Level"; } table.camresultseur td:nth-of-type(6):before { content: "Grade"; } table.camresultseur td:nth-of-type(7):before { content: "Score"; } } @media only screen and (max-width: 1020px) { table.eurresultseur, thead, tbody, th, td, tr { display: block; } table.eurresultseur thead tr { position: absolute; top: -9999px; left: -9999px; } table.eurresultseur tr { border: 1px solid #ccc; } table.eurresultseur td { border: none; border-bottom: 1px solid #eee; position: relative; /* padding-left: 200px; */ margin-left: 150px; } table.eurresultseur td:before { position: absolute; top: 12px; left: 6px; width: 200px; padding-right: 40px; white-space: nowrap; margin-left: -150px; } table.eurresultseur td:nth-of-type(1):before { content: "Cand ID"; } table.eurresultseur td:nth-of-type(2):before { content: "Name"; } table.eurresultseur td:nth-of-type(3):before { content: "Surname"; } table.eurresultseur td:nth-of-type(4):before { content: "Father′s Name"; } table.eurresultseur td:nth-of-type(5):before { content: "Level"; } table.eurresultseur td:nth-of-type(6):before { content: "Listening"; } table.eurresultseur td:nth-of-type(7):before { content: "Reading & Usage"; } table.eurresultseur td:nth-of-type(8):before { content: "Writing"; } table.eurresultseur td:nth-of-type(9):before { content: "Final"; } table.eurresultseur td:nth-of-type(10):before { content: "Final"; } }