Ψηφιακό Μάρκετινγκ Για τον Κλάδο της Ξενόγλωσσης Εκπαίδευσης – Νέο Σεμινάριο Αποκλειστικά για Ιδιοκτήτες ΚΞΓ 27/6

Το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθήνας (Ε.Ε.Α.) σε συνεργασία με τον ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ – ΙΔΙΟΚΤΗΤΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ (EUROPALSO), στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Προγράμματος «EWEUROPE» / COS-EarlyWarningEU-«Ευρωπαϊκό Δίκτυο για την έγκαιρη προειδοποίηση και για την Υποστήριξη των Επιχειρήσεων στη δεύτερη ευκαιρία», σας προσκαλούν στο παρακάτω σεμινάριο:

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

Ο Πρόεδρος Γεώργιος Ζηκόπουλος και το Διοικητικό Συμβούλιο Π.Σ.Κ.Ι.Κ.Ξ.Γ. σας προσκαλούν στο Νέο Σεμινάριο αποκλειστικά για ιδιοκτήτες Κ.Ξ.Γ.

Το Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Για τον Κλάδο της Ξενόγλωσσης Εκπαίδευσης

Σοφοκλής Καρακοβούνης, Σύμβουλος Προσωπικής Ανάπτυξης

ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΑΘΗΝΩΝ

Πέμπτη 27 Ιουνίου, 16.30-19.30,

Europalso Conference Hall

Πανελλαδική μετάδοση Webinar μέσω της πλατφόρμας Europalso

δωρεάν συμμετοχή με καφέ και πλούσιο buffet με σπιτικά εδέσματα

οι παρευρισκόμενοι στο σεμινάριο θα έχουν εξατομικευμένη συμβουλευτική

Δήλωση απαραίτητη:

europalso@europalso.gr, 2103830752 και 801-2227777

Πρόγραμμα Σεμιναρίου

Εισηγητής: κος Σοφοκλής Καρακοβούνης, Σύμβουλος Προσωπικής Ανάπτυξης, δημιουργός οδηγού για το ψηφιακό μάρκετινγκ βάσει της ανάλυσης των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις του Κλάδου και της ανάγκης επίλυσης αυτών (βιογραφικό).

 16.00-16.30: Προσέλευση – Εγγραφές

16.30-16.45: Χαιρετισμός:     κ. Ιωάννης Χατζηθεοδοσίου, Πρόεδρος ΕΕΑ

Σύντομη παρουσίαση, κ. Σύρος Κοσκοβόλης, ΕΕΑ, Υπεύθυνος Προγράμματος

16.45-17.30: Α΄ μέρος

Παραδοσιακό vs. Ψηφιακό Μάρκετινγκ – Το ψηφιακό τοπίο στην Ελλάδα, ανάλυση και προφίλ των χρηστών που χρησιμοποιούν τα κοινωνικά μέσα / πλατφόρμες (Facebook, Instagram, Messenger) – Βασικές έννοιες και κύρια στοιχεία της ψηφιακής εμπειρίας σε σχέση με το ταξίδι του πελάτη και των σημείων ψηφιακής διεπαφής. (Customer journey vs. digital touch-points) Προσαρμοσμένη παρουσίαση βάσει των αναγκών των εκπαιδευτηρίων ξένων γλωσσών

17.30-18.00:  Διάλειμμα για καφέ και πλούσιο buffet με σπιτικά εδέσματα

18.00-18.45: Β΄ μέρος

Στοχευμένη στρατηγική μάρκετινγκ σχετικά με Facebook, Instagram, LinkedIn –                     Βέλτιστες πρακτικές ψηφιακού περιεχομένου 

18.45 – 19.15:    Οδηγίες: Βήμα- βήμα My Google Business

19.15 – 19.45:   Οδηγίες: Βήμα- βήμα Business Facebook  – Ανοιχτή συζήτηση – Απορίες Ιδέες